söndag 22 februari 2009

Jag suger på det här...

... jag tror att jag i första inlägget skrev att jag inte var särskilt bra på dagböcker eller bloggar... det är så sant som det är sagt... det var 5 månader sen jag skrev sist.

Mycket har hänt, samtidigt som egentligen inget har förändrats.
Hösten passerade, likaså julen som firades här hemma med svärföräldrarna på besök. Det nya året firades med den närmaste familjen, vi tittade på fyrverkerierna genom vardagsrumsfönstret.

Sen var det tänkt att jag skulle börjat jobba igen men det i stöpet. Har åkt på en blödande tarm och en överaktiv mage vilket gör att jag inte kan ta mig allt för långt bort från en fungerande toastol.
Var tvungen att lägga till fungerande för det kanske finns dom som säger att det skall väl inte vara ett problem för en rörläggare... men det är just det, vad göra om jag precis kopplat ur stolen?

Så nu är jag snart inne på min tredje månad hemma och nu står det 13 april på sjukintyget. Önskar och hoppas att allt skall vara bra då. På självaste skärtorsdagen skall jag bli filmad... mina tarmar skall kollas. Så jag skall få 1,25m slang rätt upp i...!!!!! Inget jag direkt ser fram emot men känner att om det är vad som krävs för att man skall kunna ställa en diagnos på mig så välkommen in.

La familia mår bra. Lillen växer som bara den. Nu har han börjat gå vilket leder till att man får verkligen vara vaksam för han är verkligen överallt. Här följer en bild på charmisen.



Näe, detta får räcka för denna gången. Kanske jag kommer igång med detta nu när jag går hemma.

Inga kommentarer: