lördag 19 juli 2008

Redan tredje inlägget.


Än så länge har det gått bra med bloggandet.

C sitter i köket med en väninna så jag får lite tid för mig själv framför burken så jag hinner skriva ner några rader.


Har precis smällt i mig en pizza från Ibbes i Partille. Kanongod var den och så visade det sig att en av mina favoritbagare från Mossens pizzeria hjälpte till på Ibbes.


Tankarna slår mig att om ett år så kan jag inte smälla i mig en hel pizza... samtidigt som det känns konstigt så är det en lättande tanke. Jag kommer att bli mycket lättare och det snabbt när jag gått igenom min gastric bypass. Har forskat en hel del om min operation och kommit fram till att den är så rätt för mig. Jag kommer att rasa i vikt och inom ett år nått min målvikt som är mellan 80-90 kg vilket kommer att ha resulterat i 50 kilos nedgång. Livet kommer att bli så mycket lättare... ser verkligen fram emot min operation. Önskar nästan att man kunde bokat den till oktober men tyvärr så är det kö till den.
Som vanligt har bilden inget att göra med inlägget utan är bara ett blickfång.

Inga kommentarer: